Pereiti prie turinio
fainuolis

Naudoto automobilio pirkimas

Rekomenduojami pranešimai

Perkant naudot? automobi?l?

 

Perkant naudot? automobil? Nors gyvename ne pa?ius geriausius laikus, bet ?monių ie?kan?ių geresnio, naujesnio automobilio netr?ksta. Kaip i?sirinkti t? automobil?, kuris atitiktų ne tik finansines galimybes, bet ir patikimai tarnautų? Net tiems, kurie pasitiki savo ?iniomis, si?lome ne vien i?orin? automobilio ap?i?r?jim?, bet nepagail?kite laiko ir ?iek tiek pinigų apsilankymui servise su i?sirinktu automobiliu ir jo pardav?ju - daug silpnų vietų taps akivaizd?ios. Prad?kime nuo k?bulo - detal?s, nuo kurios priklauso ne tik estetin? i?vaizda, bet ir kiek automobilis mums tarnaus. Ap?i?r?ti geriausiai giedr?, saul?t? dien?, tada geriausiai matosi da?ų nelygumai bei spalvos skirtumai. Pardav?jo tvirtinimams, kad u?da?yti tik menki ?br??imai ar ?lenkimai, nereikia tik?ti. Pasistenkite pa?velgti ? remontuoto pavir?iaus vidinę pusę. Grubiai i?lygintas ar net nelygintas metalas, negruntuotas pavir?ius rodo, kad remontas padarytas tik d?l akių ir tose vietose greit atsiras korozijos ?ymių. Par?dijusios k?bulo detal?s da?nai rodo bendr? blog? automobilio b?klę. Nutrup?ję da?ai d?l mechaninio akmenukų poveikio priekin?je automobilio dalyje n?ra pavojingi, tik reikia tas vietas laiku ir tinkamai apdoroti. Rimtai reikia ap?i?r?ti sparnų apatinę dal?, vietas kur tvirtinami purvasargiai, kur pavir?ius u?dengtas plastmasin?mis detal?mis, slenks?ius. Prie? pardavim? neretai tos vietos padengiamos storu raupl?tu pavir?iumi, skirtu dangos apsaugai nuo akmenukų, bet da?niausiai tai saugo tik bevilti?kai sur?dijusio metalo liekanas. Korozijos ?idinių randama ir ant automobilio dugno, durelių apa?ioje, ?ibintų angose. Ap?i?rint dugn? ir ratų arkas, reikia patikrinti, kaip i?silaikiusi gamyklin? danga. ?vie?io padengimo vietos da?nai parodo kur buvo r?dys. Reikia pa?i?r?ti kaip u?sidaro durys, baga?in?s ir variklio dang?iai, ar lygegre?ios, vienodo plo?io jų skyrimo linijos. Jei pasteb?jote, kad buvo ?lenktas sparnas, durel?s, tai n?ra labai baisu, svarbu kad b?tų kokybi?kas remontas. Blogiau, jei po avarijos nukent?jo laikan?ios konstrukcijos. Tada specialiu stendu reikia patikrinti a?ių lygegretum? bei pakabos geometrij?. Jei pakabos parametrų nepavyksta sureguliuoti - toks automobilis bevertis, nes j? nupirkęs ?mogus daug l??ų i?leis nuolatiniam remontui. Reikia neu?mir?ti ir apie k?bulo hermeti?kum?. Da?nai pirk?jas kaip privalum? ?vertinęs stoglang?, v?liau pamato, kad jis leid?ia vanden?. Neverta pirkti automobilio, kurio stoglangis ?d?tas ne gamykloje. Da?niausiai toks leid?ia vanden?. Langų, durų sandarumu galima ?sitikinti nuplovus automobil? automatizuotoje plovykloje. Jei k?bulo stovis pasirod? priimtinas pradedame tikrinti varikl?. Gerai ap?i?r?kite agregato i?orę, ar n?ra alyvos pratek?jimo ?ymių, remonto p?dsakų - var?tų nusukin?tomis briaunomis, negamyklinių perdirbimų. Tai byloja apie blog? prie?i?r? ir remont?. I?matuokite sl?g? variklio cilindruose. Jis neturi b?ti ma?esnis u? gamyklos nurodyt? minimali? rib? (10-13 kg/cm2 benzininiams ir 28-31 kg/cm2 dyzeliniams varikliams). Sl?gių skirtumas tarp cilindrų neturi vir?yti 1 kg/cm2. Matavimus reikia atlikti esant kar?tam varikliui. Patikrinkite alyvos b?klę karteryje, ar ji ne tir?ta. Emulsijos la?eliai parodo, kad alyvoje yra au?inimo skys?io. Dujos, besiskverbian?ios pro atdar? tepalo ?pylimo ang?, ?sp?ja, kad st?moklių ?iedai ar net patys cilindrai susid?v?ję. Daug informacijos galite rasti, ap?i?r?ję au?inimo skys?io i?sipl?timo bakel?.Patikrinkite, ar jis u?piltas specialiu au?inimo skys?iu,ar n?ra tepalo ?ymių, kurios rodo, kad au?inimo ir tepimo sistemos susisiekia, o tai jau rimtas variklio gedimas. Jei au?inimo sistema yra nedidelio sl?gio, tai bakelyje kylantys oro burbulai da?niausiai rodo, kad tr?kusi galvut?s tarpin?, deformuota, ar skilusi pati galvut?. Daug naudos duoda i?metamų dujų steb?jimas. M?lyno atspalvio d?mas rodo, kad cilindruose dega tepalas, balto - au?inimo skystis, juodo - netvarkinga maitinimo sistema. Jei variklis geras, jis turi lengvai u?sivesti ir tolygiai dirbti ?altas. Tai ypa? aktualu perkant dyzelin? automobil?. Jei variklis dirbs ?altas, kar?t? priversti gerai dirbti nesunku. Dirbti agregatas turi stabiliai, be bildesių ir triuk?mo. Kiekvieno ?tartino garso kilmę reik?tų i?siai?kinti, nes tai gali b?ti rimto gedimo prie?astis. Gerai patikrinti pavarų d??ę yra sunku. Va?iuojant pavaros turi jungtis lengvai, be bildesių, o suma?inus greit? pasilikti savo vietoje. Gerai b?tų, jei yra galimyb? patikrinti koks tepalas supiltas ? pavarų d??ę. Automatin? d??? turi pavaras, stovint, ?jungti greit,per sekundę, atleidus stabd? pajud?ti i? karto (lygioje vietoje). Va?iuojant turi pavaros persijungti pasiekus ne daugiau 2600 - 3000 aps/ min (va?iuojant ramiai). Kas lie?ia stabd?ius, bei pakab?, tai yra kintantys mazgai ir daugiau ar ma?iau remontuoti teks. Pakabos stov? galima patikrinti pava?iavus grindiniu, jei baisių bildesių negird?ti, tai jau gerai.Tiksliau tai patikrinti galima techninių ap?i?rų poste. Jei pardav?jas pateikia technin?s ap?i?ros talon?, reik?tų pa?iam pakartotinai j? atlikti. ?domios informacijos galima rasti ma?inos dokumentuose. D?l k?bulo numerių nesivarginkite, nes juos patikrina ap?i?rų stotyje. Daugiau naudos duos informacija apie ?eimininkus. Nerekomenduojama pirkti taksi automobilių. Firmos ma?ina da?niausiai b?na prastesn?s b?kl?s, nei priva?ių ?monių. Privalumas, jei pardav?jas pateikia serviso knygelę su reguliariomis serviso at?ymomis. Bet jais aklai tik?ti nepatariame, nes tokias knygeles ?sigyja ir turguose. Vienose valstyb?se automobilio registracijos dokumentuose ?ymima pagaminimo, kitose - pirmo registravimo data. Jei muitin?s dokumentuose vietoj pagaminimo bus ?ra?yta registracijos data, gali i?kilti problemų automobil? registruojant. Kad jų i?vengti reik?tų policijoje patikrinti automobilio indentifikacijos numer?.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

Informuojame, kad šiame puslapyje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su Privatumo politika.