Pereiti prie turinio
Snapė

Mitybą prieš ir po treniruotės

Rekomenduojami pranešimai

Labai būtų įdomu sužinoti ką geriausią valgyti prieš treniruotę? Ką po jos? Kada?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man taip pat rupi šis klausimas :flowers:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Man pvz prieš BF negalimą valgyt 3 o geriausia ir 4 valandas, nes pilnu skrandžiu tiesiog nepadaryis pagrindinio veiksmo, o visi kita tada jau ir nebe bus treniruotė. Tai aišku. Bet va kada galimą valgyti po? Po kiek laiko po treniruotės? Iškart? Palauk kažkiek? Ką valgyt?

 

Be to man šiaip sudėtingai čia gaunasi. Nes mano pusryčiai gaunasi apie 12 val., paskui užkandis lengvas apie 15. Tada iki treniruotės nevalgau nieko, nes ji būna 19val. Grįžtu namo būna beveik jau 21val. Būnu alkana kaip vilkas, galėčiau atrodo bet ką suryt. Tai ir gaunasi kad tą dieną kada būna treniruotė, prisiėdu vakarais belenkaip, nes alkio numarint su varškytę ar jogurtuku ar arbatos puodeliu tikrai nepavyksta :flowers: tai kažkaip niekaip neišeina suderint sporta su TEISINGA mityba :flowers:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nežinau kuom skiriasi BF, nuo kito fizinio krūvio, kad prieš treniruotę nevalgyti 4 val...net kulturistai keldami štangas nevalgo 2 val. prieš treniruotę. MAISTAS JAU TADA BUNA PAKANKAMAI GERAI APVIRŠKINTAS, kad nesukeltų diskonforto, bei pašalinių veiksniu darant pratimus. Pakamantinėk kodėl 4 val. KUOM TAI MOTYVUOJA.Po treniruotės patarina, atstatyti skyščių kiekį, o jei sportas vakare, valgyti maždaug po valandos...miegoti vistiek eini vėlai?

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Etaruj, susitiksim a6 tau parodysiu pagrindinę technika BF. Ten esmė kvėpavime. Iškvėpti visą visą orą, ir itraukti pilvą, tai yra įtraukti skrandį ir jį pakelti po šonkauliais, jeigu skrandyje nors kiek maisto yra tiesiog tai fiziškai neįmanomą. Pati ant savo kailio išbandžiau be šansų. Nes kada maisto yra skrandyje jo nebeįtrauksi ir nebepakelsi po šonkauliais, o tai jau kaip ir nebetenka esmės pats šitas sportas BF.

Jo su skysčiais tai geriu kaip visada daug, po treniruotės ypač.

Einu miegot tai vėlai, be 1-2 niekaip ankščiau nesigauna.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Etaruj, susitiksim a6 tau parodysiu pagrindinę technika BF. Ten esmė kvėpavime. Iškvėpti visą visą orą, ir itraukti pilvą, tai yra įtraukti skrandį ir jį pakelti po šonkauliais, jeigu skrandyje nors kiek maisto yra tiesiog tai fiziškai neįmanomą. Pati ant savo kailio išbandžiau be šansų. Nes kada maisto yra skrandyje jo nebeįtrauksi ir nebepakelsi po šonkauliais, o tai jau kaip ir nebetenka esmės pats šitas sportas BF.

Jo su skysčiais tai geriu kaip visada daug, po treniruotės ypač.

Einu miegot tai vėlai, be 1-2 niekaip ankščiau nesigauna.

:blink: ...kiek teko kalbėti su treneriais, skrandis gali būti beveik tuščias, reiškias turim atitinkamai rinktis maistą....reiks pasidomėti, ne mano sritis, negaliu pasakyti tiksliai....parsisiusiu medžiagą ir išbandysiu, ...bus aiškiau.... :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

pries treniruote ikalu karnitino :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

uogyte tai maisto paipildas padedantis deginti riebalus...tai ne mityba, tai pagalbinė priemonė svorio mažėjimui...:rolleyes:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
uogyte tai maisto paipildas padedantis deginti riebalus...tai ne mityba, tai pagalbinė priemonė svorio mažėjimui...:flowers:

taip , todel stengiuosi as nieko nevalgyti, geriu tik ji , pries treniruote , tai padeda greiciau mesti svori :rolleyes: , po treniruotes kefyras, nors reiketu baltyminio kokteilio :rolleyes:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi, geriausia prieš treniruotes valgyti baltymini maistą, kad treniruotės metu organizmas užsiimtų riebalų deginimu/raumenų auginimu negu angliavandenių "virškinimu". O ir po treniruotės geriausia baltymai visiem raumenukam.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

Informuojame, kad šiame puslapyje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su Privatumo politika.