Pereiti prie turinio
zmonike

Ką valgyti vakarienei?

Rekomenduojami pranešimai

Ką valgyti vakarienei,kad ir nekaloringa ,ir sotu pakankamai būtų?

Na,kotletų nesinori kepti...Sakau gal tinka virti varškėčiai,šaltibarščiai, dešrelės...Ar ne? :flowers: Ką galite pasiūlyti?Nes man didžiausia problema vakarais... :mirksiukas: O taip jau reikia susiimti.Ypač po visų švenčių...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Daržoviu mišrainės, be riebių padažų. Košės, makaronai turi daug angliavandenių, ir energetinko mums prieš miegą nereikia, Mėsa vėlgi baltyminis maistas, jis sunkiai virškinasi. Pienas, jo produktai, pagal ajurvedą, tai produktas kurį galima valgyti naktį. Varškėčiai ir pakankamai diskutuotinas reikalas.... :mirksiukas:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dažniausiai vakarėneivalgome šviežias daržoves :cray:

 

Galima ir virta bulve prie daržoviu salotu (o ne atvirksčiai :) prie bulviu šiek tiek salotu :) ).

Patinka ryžiai+ troškintos daržovės.

Dažnai darau toki panašu į plovą patiekalą (tik be mėsos) :cray: Ryžiai,daug ištroškintu morku,svogunai,šampinionai. :) 

 

Kepta žuvys su daržovėm.

 

Reikia prisiminti ka čia dar tokio valgome :)

 

Įdomu ka kiti valgo :) Gal nauju įdėju kas parašys :rolleyes:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

radau įdomų straipsnelį, tikiuosi čia tiks

 

Geros vakarienės taisyklės

Vakarienė – labiausiai ginčytinas maisto laikas. Madingų dietų šalininkai po šeštos valandos vakaro nebevalgo. Liaudies išmintis su jais sutinka: „Vakarienę atiduok priešui“. Dietologai ne tokie kategoriški: „Vakarienė turi būti lengva“. O štai australų mokslininkai tikina, kad vėlyvas šaldytuvo antpuolis – puiki priemonė kovojant su nemiga.

 

 

Nacionalinės tradicijos taip pat skiriasi. Anglosaksų šalyse vakarienė – tikras dietologo košmaras: salotos, mėsa, bulvės ir desertas. Tiesa, paprastai ji valgoma šeštą-septintą. Rūstieji skandinavai taip pat vakarieniauja sočiai, bet jų maistas lengvesnis, nes dažniausiai patiekiama tradicinė žuvis, o pats vakarienės laikas nukeltas arčiau penkių valandų.

 

Lotynų Amerikos gyventojai vakarieniauja labai vėlai, kartais net dešimtą valandą, bet jų meniu vyrauja daržovės ir ant grotelių kepta mėsa. Naudingiausia vakarienė – japonų: mažos porcijos ir nekaloringi patiekalai numalšina alkį bei suteikia organizmui galimybę pailsėti naktį.

 

Valgyti ar nevalgyti?

 

Kol merginos skundžiasi šaldytuvais (kuo arčiau vidurnaktis, tuo patrauklesnis jų turinys) ir dalijasi fantastiškais pasakojimais, kad talija gali sumažėti du kartus tik atsisakius vakarienės, gydytojai tikina: vakarienė yra naudinga ir atsisakyti jos net kenksminga. Dietologai ir gastroenterologai vieningi – vakarieniauti būtina, bet svarbu tai daryti saikingai. Tiesa, nedidelis niuansas: geriau visai nevalgyti, nei pavakarieniauti prastai, rašo medportal.ru.

 

Vakarienė – priešas

 

Jei vakare suvalgysite kone pusę dienos normos, jei valgysite keptą mėsą su bulvėmis ir salotomis su majonezu, o viską sukirtę desertui suvalgysite tortuką – geriau jau iškart šią vakarienę atiduoti priešui.

 

Blogiausi produktai vakarienei: kepta mėsa, bulvės, duona, pupos, kepiniai, saldumynai ir visi įmanomi saldieji gazuoti gėrimai. Beje, pastarieji nerekomenduojami ir per pusryčius.

 

Vakarienė – draugas

 

Reikėtų sėsti prie stalo keturias valandos prieš miegą ir suvalgyti ne daugiau dvidešimties procentų dienos kalorijų (paros norma suaugusiam žmogui, priklausomai nuo amžiaus, lyties, gyvenimo būdo ir kitų veiksnių, svyruoja nuo 2500 iki 4500 kalorijų). Lėkštėje – neriebus, mažai kaloringas maistas, stiklinėje – nesaldus gėrimas be kofeino.

 

Vakarui geriausiai tinka tie produktai, kurie einant miegoti jau būna spėję emigruoti iš skrandžio į žarnyną.

 

Trumpiausiai, vieną dvi valandas, skrandyje užsilaiko pieno produktai, natūralūs jogurtai, nesotūs sultiniai, plakti kiaušiniai, omletai ir nesaldūs vaisiai (jei jie suvalgyti tuščiu skrandžiu).

 

Kiek ilgiau, nuo dviejų iki keturių valandų, skrandyje lieka žuvis, neriebi mėsa, ryžiai, virtos bulvės, saldūs vaisiai, daržovės (išskyrus ankštinius), salotos.

 

Ir ilgiausiai, daugiau nei keturias valandas, lieka kepta, riebi mėsa, riebi žuvis (silkė, skumbrė), pupos, visi įmanomi baltyminių (mėsa, žuvis, varškė) ir krakmolingų (duona, makaronai, košės, bulvės) produktų deriniai.

 

Taip pat reikia pastebėti, kad vakare prasčiau pasisavinami riebalai ir gyvuliniai baltymai, todėl geriau rinktis augalinius baltymus ir „teisingus“ angliavandenius su žemu hipoglikeminiu indeksu.

 

Taigi vakarienei tiks rūgštūs pieno produktai, žalios daržovės, virta ar kepta žuvis (mėsa), arba vietoj viso to – vaisiai.

 

Tiesa, gyvenime ne viskas taip paprasta. Pirma, ne visada pavyksta išvengti gastronominių pagundų vakarienės metu. Antra, daugumai žmonių vakarienė – vienintelė galimybė tinkamai pavalgyti per dieną. Ir galiausiai, maistas turi teikti pasitenkinimą, o ditirambai vakariniam kefyrui ar virtiems brokoliams retai kada būna nuoširdūs.

 

Ką reikia žinoti šeimininkei

 

Su lengva vakariene viskas paprasta. Vargu ar reikia smulkiai pasakoti, kaip virti košes ir gaminti daržovių salotas. Galima tik dar kartą priminti, kad majonezas – žmonijos priešas, o per ilgus šimtmečius salotoms prigalvota visokių kitokių pagardų.

 

Kur kas sudėtingiau pagaminti sveiką vakarienę tiems, kuriems tai vienintelė galimybė tinkamai pavalgyti. Suderinti savo pageidavimus, organizmo galimybes ir gyvenimo ritmą visai įmanoma - juk naudinga vakarienė nebūtinai yra vien salotų lapai. Pavyzdžiui, paprasta paruošti omletą su sūriu – tai puikus kalcio ir lengvai pasisavinamų baltymų šaltinis. Omletas su jūros gėrybėmis ir pomidorais suteikia organizmui jodo, folio rūgšties ir kitų vertingų mikroelementų, o omletas su žalumynais – vitaminų šaltinis.

 

Jei skrandis ar namiškiai protestuoja prieš omletą ir reikalauja mėsos vakarienei, juos galima numaldyti pasiūlius neriebios mėsos (vištienos, triušienos, kalakutienos).

 

Svarbiausia, prie mėsos nepatiekti tradicinės košės ar makaronų – kartu jie ilgai liks skrandyje. Auksinė mėsiškos vakarienės taisyklė skelbia: jei meniu įrašyta mėsa, garnyrui reikia rinktis daržoves, išskyrus pupas ir bulves.

 

Reikia pasakyti, kad vakarienei svarbu ne tik tai, kas yra lėkštėje, bet ir nuotaika, su kuria valgoma. Net skaniausias valgis apkars, jei suvalgysime jį su kaltės jausmu dėl papildomų dešimties kalorijų. O štai nedidelis kąsnelis geidžiamo, bet kenksmingo produkto nepakenks, jei tik jis tikrai nedidelis ir suvalgytas be sąžinės graužaties.

 

Salotos „Paukštelis“

 

Reikės: virtos vištos ar kalakuto, šviežio agurko, kiaušinio, salotų lapų ir trupučio tarkuotų obuolių. Paukšteną supjaustome juostelėmis, visa kita – kubeliais. Pagardiname balzaminiu actu su alyvų aliejumi.

 

Triušiena

 

Supjaustyti triušieną vidutinio dydžio gabaliukais, pridėti česnako, pasūdyti, pabarstyti pipirais, lauro lapais, juodaisiais pipirais. Ant mėsos papjaustyti žiedais supjaustytų svogūnų ir morkų, taip pat saliero, dar – šaukštą grietinės, pomidorų padažo ar supjaustytų pomidorų. Užpilti 2/3 vandens ir kepti stipriai įkaitintoje orkaitėje keturiasdešimt-penkiasdešimt minučių.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su vakarienę tai ir man problema, turbūt likus dar iš gilios vaikystės kitaip tariant tradicijos....sušiktos :rolleyes:

Rytai sočiai papusryčiauti negaliu ne tik kad jau nebenoriu, bet ir dėl sveikatos. Pietum nieko sunkaus nesinori, kažką lengvo ir gaivaus, o va vakarienė turi būt soti :super: ir vėlyvą, nors ir ritmas mano ne eilinis, einu miegot apie 2 val :super: nu žo tragedija šitoj vietoj....

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Indrute,kaip aš tave suprantu... Pas mane šeimoje panašiai.

 

Dabar išvis teveliai apie 8-9 vakaro vakarėniauja ir miegot velai eina :rolleyes:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai va kad visą gyvenimą būdavo grįžti iš darželio ir tada mama valandą ar porą gaminą vakarienę visai šeimai ir tada sėdi vakarieniaut, paskui valanda prie tv ar dar kokio gėrio ir miegot. Tas pats ir tais laikais kada jau buvo mokykla. Po mokyklos užvalgai kokį sumuštinį ir gerai, tada mama grįžus po darbo padaro sočia vakarienę kuri būdavo irgi vėlyva :super: Ir tas klaikias tradicijas išgrūsti iš savęs tikrai žiauriai sunku :rolleyes:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

"Antra, daugumai žmonių vakarienė – vienintelė galimybė tinkamai pavalgyti per dieną. "

 

Man tas pats.Pusryčių visai nevalgau,nes nespėju ir nenoriu.Pietus (apie 11 val.man kažkaip ir per anksti) kartais pavalgau darbe,o kartais grįžus apie 13 val.kokių sumuštinių greitai ir vėl prie darbo..Vakarienei jau norisi normaliau kažko...Manau,man svoriui didelės įtakos turi arbatos-kavos gėrimas alkiui numalšinti,kuris ,aišku,nepraeina be saldaus kąsnelio.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
"Antra, daugumai žmonių vakarienė – vienintelė galimybė tinkamai pavalgyti per dieną. "

 

Man tas pats.Pusryčių visai nevalgau,nes nespėju ir nenoriu.Pietus (apie 11 val.man kažkaip ir per anksti) kartais pavalgau darbe,o kartais grįžus apie 13 val.kokių sumuštinių greitai ir vėl prie darbo..Vakarienei jau norisi normaliau kažko...Manau,man svoriui didelės įtakos turi arbatos-kavos gėrimas alkiui numalšinti,kuris ,aišku,nepraeina be saldaus kąsnelio.

Man tas pats. rytą kąsnio nuryt negaliu, o vakare valgyt noriu. Vyresnysis mokosi po pietų, grįžta apie 17 val, mažių pan tokiu laiku parsivežu iš darželio. MB, jei būna, tokiu laiku ar vėliau namo grįžta. Taigi vakarieniaujam apie 18- 19 val.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Reikia pratintis po biškiuka rytais valgyti. Aš taip pat rytais nevalgydavau kažkada, pradėjau nuo pusės sumuštinuko nedidelio.

O normalus režymas daro savo, kitoms tik tiek ir truksta :super:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

dabar mano vakariene kefyras :D :D

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
"Antra, daugumai žmonių vakarienė – vienintelė galimybė tinkamai pavalgyti per dieną. "

 

Man tas pats.Pusryčių visai nevalgau,nes nespėju ir nenoriu.Pietus (apie 11 val.man kažkaip ir per anksti) kartais pavalgau darbe,o kartais grįžus apie 13 val.kokių sumuštinių greitai ir vėl prie darbo..Vakarienei jau norisi normaliau kažko...Manau,man svoriui didelės įtakos turi arbatos-kavos gėrimas alkiui numalšinti,kuris ,aišku,nepraeina be saldaus kąsnelio.

Pusryčiai -nes nenori, o tai prie to galima priprasti :rolleyes:

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

Informuojame, kad šiame puslapyje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su Privatumo politika.