Pereiti prie turinio
ksiusa

dieta pagal kinų horoskopą

Rekomenduojami pranešimai

Beždžionė

 

Rekomenduojama pusryčiams valgyti avižų košę ir rauginto pieno produktų. Priešpiečiai - porą abrikosų, granatas ir kelets riešutų. Galima suvalgyti mažą pyragėlį ar bandelę..

Per pietus pupelių sriuba. Ji naudonga todėl, kad organizmą aprūpina skysčiais. Šviežių daržovių salotos, vištienos ar avienos.

Pavakariams suvalgykite vynuogių kekę. Galima moliūgų ar saulėgražų sėklų. Vakarienė ne vėliau kaip 19 val. Tika lapinės salotos, ridikėliai, špinatai, kopūstai. Desertui - lėkštė sūrio. Tinka visos kietojo sūrio rūšys.

 

 

Gaidys

 

Pusryčiams - rauginto pieno produktai Pietums - vištiena, neriebi žuvis su daržovėmis (garnyrui tinka grikiai). Pamirškite majonezą. Vietoj jo salotas gardinam alyvų, saulėgražų ir linų sėmenų aliejumi. Salotos iš šviežių daržovių be jokių marinuotų ar raugintų agurkėlių, pomidorų.

Vengti konservuotų produktų, makaronų, saldumynų, miltinių patiekalų ir desertų. Naudoti medų, vaisius kakavą, riešutus, granatų sultis.

 

 

Šuo

 

 

Valgykit varškę ir kiaušinius. Pusryčiams - varškėčiai. Pietums ir vakarienei - žuvis ar mėsa. Valgykit migdolus, graikinius riešutus, juodąsias slyvas. Atsisakyti vyno ir likerių, ledų.

 

 

Kiaulė

 

Pusryčiams - kiaušinienė arba lėkštė avižinės, ryžių košės. Ryžiai- pagrindinis jūsų valgis.Pietums ar vakarienei - plovas.

Mėsą valgyti su ryžiais ir daržovėmis.Salotos iš ridikų ir šparagų. Retai valgykit raugintų kopūstų, pomidorų. Vietj arbatos ar kavos, gert erškėtrožių nuovirą ar žolelių arbatą. Desertui - džiovinti vaisiai.

 

Žiurkė

 

 

pusryčiams - jogurtas ar omletas. Pietums - grikių košė, kopūstų, šparagų ir ridikų salotas.Valgykit uogas ir riešutus., juodųjų slyvų.

Vakarienei - jūros gėrybės, grybų sriuba, liesa mėsa, troškintą su riešutais, jautienos kepenėlės. Būtina valgyti svogūnų, česnakų, kitų prieskonių. Negerti alkoholinių gėrimų, nuo jų organizmas kaupia riebalus.

 

Jautis

 

riboti šviežio pieno produktus. Pusryčiai - grikių, miežių košės, virtos vandeny. Pietums- daržovių ragu su ryžiais.Daug prieskonių, mažai druskos. Vakarienei - agurkų, ridikų salotos, su alyvuogių aliejumi. Vakarienei - makaronai su mėsa. Netinka rūkyti produktai, sūdyti. Desertui - persikai, slyvos, juodieji serbentai, braškės, neriebi grietinė.

 

Tigras

 

Pusryčiai - kiaušiniai, ruginė duona su sūriu, grikių košė, neriebus jogurtas. Pietums - pupelės, žirnių sriuba, vištiena, baklažanai, cukinijos, pomidorų, agurkų, svogūnų, žalumynų salotos su alyvuogių aliejumi. Jokių saldumynų, bet tiks riešutai, razinos, imbieras.

 

Triušis

 

 

pusryčiams - jogurtas, kvietinė košė ar varškė. Pietums ar vakarienei - virta mėsa, daržovės, kruopos> Cukinijos.

Desertui obuolys, migdolai, graikiniai riešutai. Mėtų arbata, riboti kavos gėrimą. Tinka jūros gėrybės. Vengti aštrių, konservuotų produktų. Valgyti nedidelėm porcijom 4-5 kart per dieną.. Venkite saldumynų, nes jūsų ženklo atstovai linkę tukti. Nusipirkite vanile kvepiančio kūno pienelio, kai tik praalksite, įkvėlkite šio aromato.

 

Drakonas

Jogurtas ir kava su pienu - pusryčiams. Pietums - žuvis ir kitos jūrų gėrybės. Užkandžiui kopūstų salotos. Vakarienei - troškinta mėsa su daržovėm. Desertui - vaisių salotos. Citrusiniai vaisiai labai tinka. Mineralinis vanduo taip pat.

 

Gyvatė

 

pieno produktai, kiaušiniai - pusryčiams. Pietums - žuvienės, barščiai, rūgštinių sriuba. Tinka šparagų ir sojos salotos, paukštiena, liesa mėsa su daržovėm. Riešutų pyragėlis - geras desertas. Persikas, ananasas labai jums tiks. Nedidelės dozės alkoholio - tik į naudą.

 

Arklys

 

Pusryčiams - avižų košė, sūris, arbata su citrina. Pietums svogūnų sriuba barščiai, liesa jautiena, žuvis su bulvėmis, raudonaisiais kopūstais. Daug svogūnų, du kart per savaitę - burokėliai. Salotos būtinos. Mineralinis vanduo su citrina. Abrikosai, slyvos, riešutai.

 

Ožka (Avis)

 

Pusryčiai- duona su sėlenom, varškė, košė, sūris. Erškėtuogių nuoviras su trintom žemuogėm ar mėlynėm. Jokios kavos ir jokio akoholio Kenkia nervų sistemai.

Morkos, ridikai, kopūstų salotos, žuvis su bulvėmis - jums. Citrusiniai vaisiai, bananai, obuoliai tinka labai. Kiviai gali sukelti alerginę reakciją. Desertui - medus.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Arklys

 

Pusryčiams - avižų košė, sūris, arbata su citrina. Pietums svogūnų sriuba barščiai, liesa jautiena, žuvis su bulvėmis, raudonaisiais kopūstais. Daug svogūnų, du kart per savaitę - burokėliai. Salotos būtinos. Mineralinis vanduo su citrina. Abrikosai, slyvos, riešutai.

Avižas pamačiusi nenustebau :kadaryt: ,bet svogūnai...daug svogūnų...Fe...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
Avižas pamačiusi nenustebau :kadaryt: ,bet svogūnai...daug svogūnų...Fe...

nevalgai svogunus?

 

 

mano dieta, tai visiskai nieko- (jaucio)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As tai cucakas :kadaryt: reikia atsisakyti ledu ir vyno :) ziaurus tie kinai

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose
nevalgai svogunus?

 

Nea...nebent marinuoti acte kai būna silkė su actu...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Sukurti naują...

Svarbi informacija

Informuojame, kad šiame puslapyje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Susipažinkite su Privatumo politika.